fredag 6. mai 2011

Det må no seies at det e dårlig med nye innlegg her. Har no litt dårlig samvittighet førr det.

Sia sist så har eg vært fleire gang på spinning i tillegg til at eg har jogga. Har funne ut at spinning e kjæmpe artig, og merke at det bidrar godt tel økt kondis. Så no har eg kjøpt med sykkelsko førr å bruke på spinning. E no anbefalt å bruke de ellers og når eg sykle ute, men trur eg i første omgang bruke de innendørs. Ser førr meg at eg ikkje kjæm meg av sykkelen når eg skal stoppe, sånn at både eg og sykkelen ramle over ende.........Tar ingen sjansa på nåkka beinbrudd no!

Når det gjeld dytt kampanjen, så e det en kjæmpe motivasjonsfaktor. Det e mange år sia eg har vært så aktiv. Må jo klare 10 000 skritt i døgnet, og helst så mykkje som mulig. Så om kveldan e det frem med rockeringen som eg forøvrig låne hos ho Elisabeth. Har også en pilatesball, bruke den tel styrketrening.
I ivern førr å få mest mulig skritt, har eg vært på spinning kl 06.30 på mårran. Og har funnet ut at trening før jobb e genialt, så satse på minst en mårraspinning i uka. My spinning friend Marina e de neste to uken på ferie, men skal no prøve å komme meg på trening aleina. Det e målet!

Har i dag vært ute å jogga 5 km på mårran, og det va merkbart lettar enn førr ett par uke sia. Så eg trur mila formen e innen rekkevidde.

- Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar