søndag 29. mai 2011

Helgens dobbel!

Aaaaah for en enorm tilfredsstillelse å klatre over dørstokken TO gang i helga for å legge ut på joggetur :)
Motivasjonen har ikke vært helt på topp, og så e det jo så utrulig mye anna som skal gjøres når det e vår... men no i helga måtte eg skjerpe meg alvorlig, så då blei det en liten joggetur på 4 kilmeter på lørdag ettermiddag og en litt lengre på 6 kilometer på søndag kveld .... Det føltes utrolig godt å løpe og samtidig kjenne at man har litt å gå på...
Dessverre har det vært lite styrketrening også i det siste... Igjen: Det e jo så fint vær og så masse anna vår-ting man må gjøre, som foreksempel i hagen og sånn... hehehe...
Men eg prøve å sykle til jobb hver dag, e jo ikkje lange turen, men totalt 40 minutters god tråkking tel dagen e jo langt bedre enn ingenting og eg trur jo det har en liten positiv effekt :)
No skal eg belønne meg med nye joggesko snart... sånn at eg har fine nye joggesko når eg stille tel start i Tromsø 25. mai.... Når vi begynte prosjektet var målet å klare mila på under én time... Vel, en realitetssjekk no tilsir at det målet kanskje ikkje blir innfridd i år, men vi stille til start likevel - og det e jo tross alt viktigst å delta :)
- Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar