torsdag 11. november 2010

Lyspunkt i Trappa

All trening er god trening - også de små hverdagslige tingene.

Jeg jobber på kontor i 6. etasje.
Det betyr at jeg daglig har to alternativer:
A) Ta heisen fra 1. etasje til toppen
B) Gå trappa fra 1. etasje til toppen

Når vi liksom blogger som "Spreke berter" blir det litt feigt å ta heisen...
Så jeg prøver ta trappa - selv om det av og til er litt pes...
Her om dagen fikk jeg en søt belønning på toppen:
En eldre mann på sikkert 85 sto i øverste etasje og kikket på meg når jeg kom opp. Han smiler mens han sier: "Det er ikke mange som er så sprek som deg"

Så hver gang jeg tar trappetrinnene ser jeg for meg den gamle mannen som står på toppen og applauderer.
Oppfordrer herved alle "followers" til å la heisen stå.
All trening er god trening - også de små hverdagslige tingene!


- elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar