mandag 20. juni 2011

5 daga igjen!

Etter å ha vært forkjølt og tett i snart tre uke, så har eg i dag for første gang sia 1.juni klart å fullføre ei treningsøkt som eg hadde planlagt. Har jogga rett i overkant av 7 km på 49 min, med innlagt to korte snyte og hoste pausa (e enda ikkje heilt i form). Tok det ganske så rolig, og hadde meir å gå på da eg va ferdig, og det e jo bra!

E no ganske så fornøyd sjøl om at eg neppe trur at eg klare å komme i mål på under en time. Etter dagens treningsøkt så har eg no trua på at eg i allefall greie å springe ei mil, har vært litt bekymra for at eg ikkje skulle greie det....
Satse på at det har hjolpe på formen å kvile og slappe av!

Planlegg å ha ei kort treningsøkt på onsdag. Og så blir det bære å kvile seg å samle krefter frem mot lørdagen!

- Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar