mandag 20. juni 2011

Oppladning i terrenget

Det er ikke mange dagene igjen, og jeg lurer litt på hva som er bra taktikk i forhold til trening siste uken... Det blir på en måte litt annerledes enn når man har andre "deadlines"... Skippertaksmetoden fungerer definitivt ikke med dette prosjektet (hehehe)...
Jeg holder en knapp på "avslappende mosjon" som samtid er godt for styrken hvis det går an å kalle det det...
Elisabeth oppe på Varden, med utsikt til Senja
I går søndag, var vi på kjempefin fisketur, men for å komme til fiskevannet gikk vi en veldig fin lang tur oppover lia, sånn at det kjentes i leggene og lårene - bra det, hæ?
Er ikke så veldig gira på masse asfaltløping før lørdagens 10 kilometer på asfalt... Spesielt med tanke på den kjedelige ankelen som i dag har fått sponset ny ankelstøtte så den skal ikke få lov til å krangle på lørdag!!! Derfor er det ekstra godt å holde den ved like med lett trening i terrenget... tenker jeg!
I dag har jeg vært på en veldig fin kveldstur til den populære Varden - på fjellet bak Finnsnes. 
Er hjemme på ferie denne uken og lader opp til helgen - og alt ligger til rette for masse hvile og god anledning til å lade batteriene... Jenssen-familien har god tradisjon for å sove middagskvil - så det gjør jeg også denne uken :)

Går det an å hvile seg i form? Jeg skal ha en liten joggetur i morgen eller onsdag, og så gjør jeg som Vibeke - og slapper av og lader batteriene max før lørdag. 
Og uansett resultat blir det knallgøy :) Mitt mål er å fullføre, enkelt og greit! Jeg kommer sterkere tilbake neste år med et litt mer ambisiøst og ikke minst realistisk mål da, forholdene tatt i betraktning... :)
PS: Er veldig spent på T-skjortene som Vibeke har fått laget i Harstad - de er LILLA med SØLVBOKSTAVER på ryggen, det blir knallsprekt :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar