mandag 13. juni 2011

Herlig med motivatorer :)

Det er alltid lettere å mosjonere når man har motivatorer med seg "på laget"! 
Når avstanden mellom Spreke Berter i Harstad og Stavanger er så stor, så er det heldigvis flere Spreke Berter her i Stavanger som gjerne blir med på mosjonsløp.... Her er Ingvild - en super sprek berte som har vært med på mange joggeturer i det siste, hvor også det sosiale er veeldig viktig!... 
Vi startet pinsemandagen med en løpetur rundt Stokkavannet - som er 8,2 kilometer! Det ligger utrulig fint til, i veldig naturskjønne omgivelser.. Stort sett en ganske flat løype, men også med noen fine bakker i terrenget. I dag skravlet vi og hadde et par rusle-pauser i løypa, men vi var likevel godt fornøyd med etappen! God start på fridagen :)
Jeg løp rundt vannet sist tirsdag, og jeg bestemte meg for at jeg fortjente en "belønning"!!! Spreke berter fortjener belønning innimellom, og valget var ganske enkelt: Nye joggesko! Så i dag ble de løpt inn rundt Stokkavannet til absolutt godkjent! Greit å ha to sko å veksle mellom har jeg lest, kanskje spesielt når jeg bruker joggeskoene så mye ellers i hverdagen også :)
Litt rød i fjeset tilbake på parkeringsplassen ved siden av Lyses Nettstasjon på Madla... Jeg har i dag lært forskjell på nettstasjon og trafostasjon, siden Ingvild jobber i Lyse og har god peil på sånt! Og denne "Nettstasjonen" er dekorert av noen kunststudenter, og den er et skikkelig kult "landemerke" spør du meg... Med masse små fine detaljer også... Sånn som denne:

FORTSATT GOD MANDAG!!!
- Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar