mandag 6. juni 2011

Vente på at eg skal bli frisk!

Har vært forkjølt og i dårlig form sia onsdag i forrige uke. Va ute på en treningstur forrige tirsdag, og har siden da holdt meg i ro. Føle meg no i bedre form i dag. Har enda litt vont i halsen og e litt tett når eg puste, men e absolutt på bedringens vei.

Prøvde meg på ei intervall økt på mårran, men kjente fort at det ikkje va så lurt å presse seg på 3 x 15 min jogging, sjøl med 2 min innlagt gåpause imellom. Første intevallet gikk greit, men måtte gi meg i en oppoverbakke på det andre. Endte med at eg gikk heim og jogga siste biten der det va slett vei. Men har no i allefall prøvd.

Prøve på nytt i mårra tidlig i lysløypa. Har muntlig eksamen i mårra kl 12.30, så det e greit å jogge av seg litt stress før den tid.....

- Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar