onsdag 5. januar 2011

Der va eg i gang igjen med trening!

Det har vært kaldt de siste dagan her nord. På mandag fant eg ut at det va allt førr kaldt tel nåkka utendørsaktivitet ( det va egentlig bære ei unnskyldning førr latskap), så då blei det ikkje trening som planlagt. Men eg fikk no dårlig samvittigheit utover ettermiddagen, så eg for å kjøpte meg nye treningsklea på kvelden. Endte opp med Craft bukse og jakke beregna førr langrenn, de e fora og vindtett.
Så på tirsdag formiddag va eg ute å prøvde de i - 12 grader, og det va faktisk ikkje kaldt i det heiletatt. Så den unnskyldninga går nok ikkje ant å lure seg sjøl med fleire gang....... Bra e no det!!!

Har no tælt på uke tel Midnatt sun maraton, og har funne ut at eg kjæm akkorat i form tel halvmaraton uka før, hves eg følg treningsprogramme mett. Ska sei det e inspireranes:) Ka du sei Elisabeth, hadde ikkje det vært steikanes artig det???? Vi greie vel det:)
Akkorat no kjenne ag at motivasjon e på topp, og i mårra skal eg ta igjen den træninga som eg skulka på mandag..... Og straffen blir trening både lørdag og søndag, men det e tel pass førr meg. Håpe eg huske det tel en anna gong;).

-Vibeke

2 kommentarer:

  1. JA :) skal vi satse på det då... Hvis vi sei det høgt så må vi jo gjøre det... skal vi melde oss på mila eller halvmaraton no då? eller skal vi vente tel treningssamlinga 10. februar ? :) artig artig artig!!

    SvarSlett
  2. Eg trur vi vente tel treningssamlinga i februar. Kan jo være greit å se kor det går... men eg trur no vi greie både mila og halvmaraton hves vi bære bestemme oss førr det..:)

    SvarSlett