onsdag 26. januar 2011

Kjær Duppeditt

Onsdag - og det har vært en god start på uka. 
Eg e forøvrig søkkimponert over Vibeke i Harstad!!!


Mandag løp eg rundt et vann som e 3,2 k og som ligg rett attme et utendørs svømmebasseng, så det e en fenomenal kombinasjon å hoppe rett i bassenget og ta en 1000-meter horisontal trening etterpå... og med badstu til slutt e det bare heilt utrulig deilig!
I kveld jogga eg en 5k/30 - minutters runde på asfalt i kupert terreng, og inpirert av Vibekes "oppoverbakke"-trening i går, prøvde eg å øke tempoet i oppoverbakkan, men eg trur nok ho Vibeke ligg et hau foran med i akkurat den teknikken... Men vi har jo nån uke å forbedre oss tel 25. juni :)


Har løst å skryte av min fine duppeditt som eg fikk av kjæresten tel jul! 
En liten nano - og det beste: MED SPESIALMIXA MUSIKK på... 
Sporet "Best of joggis" starte med en låt kor dem syng "Im loving you more" og med sånn musikk fra typen i øret blir man jo i godt humør av å springe, og då går jo selvsagt kilometran lettare! Trallala - hilsen Elisabeth



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar