onsdag 12. januar 2011

Tungt på Tredemølla...

Vel, en ting e sikkert: VILJE e viktig!

I går opplevde eg at det va ganske tungt å trene, det va tungt på tredemølla... men eg hadde "booka" meg inn på 30 minutt og da føltes det som et stort nederlag hvis eg faktisk gikk av mølla etter bare ti minutt...
Så det eg gjorde va rett å slett å senke tempoet men å øke oppoverbakken, så det blei egentlig ganske god trening likevel... eg følte eg va på skikkelig "topptur" ;) svetten rant, så det blei bra likevel... Men det va VILJEN som fikk meg til å motstå å avbryte og gå av mølla...

Utgangspunktet var jo ikke det beste, etter en lang da på jobb - og gå innom å trene på vei hjem fra jobb kl 20.30 e kanskje ikkje det beste utgangspunktet...

Men viljen var der, og etter 30 minutt på mølla kjørte eg gjennom styrkeprogrammet, for skal vi klare løpe langt, så må vi også være sterk så går det lettare å springe... har eg hørt... men det merke man jo utrulig godt sjøl når man e i gang ;)

artig!!

Så - e det tungt på mølla, ikke gi opp - ikke gå av, bare juster tempo og motbakke, og se det som en power-walk opp et fjell :) så bestiger vi nye høyder sammen!!! hihi

stå på spreke berter!!
- hilsen snart litt sprekere stavangerberte :)

1 kommentar:

  1. Ja av og tel så e det sterk vilje som må tel. Du e flink!!!!

    SvarSlett