søndag 9. januar 2011

Nytt år, nye mulighete...

Gratulerer til Vibeke som har vært så tålmodig når du va skada og som no e så motivert for 25. juni... Det inspirere selvsagt også meg her i sør, som antakelig blei ramma av en eller anna slags "sympatipause" i den perioden ho spreke berta i Harstad va ute av spæll, så la eg meg på latsia og hadde tusen unnskyldninge og forkjølelsa som lot joggeskoen og treningsbagen stå fint plassert i en hjørne av kåken.... 

MEN - No e vi i gang igjen!!!!

Årets første uka har ikkje vært den aller beste, men dennan uka har det handla om det samme som det nok gjør for svært mange andre i dissan "januardagan" med nyttårsforsett osv osv osv... altså: Dørstokkmila!
Forrige søndag var det litt sånn dørstokkmil å komme seg ut av huset med joggeskoen på... Hadde litt den samme følelsen i formiddag, men eg hadde bestemt meg for at eg skulle trene FØR familiemiddagen, så då måtte eg bære sparke meg i gang... 

I dag blei det innetrening, på samme treningssenter som eg va på sal-trening med kondis og styrke sist torsdag... Et veldig trivelig treningssenter kun kort avstand fra heimen gjør dørstokkmila litt lettare!
Tanken slo meg på tredemølla i dag, eg tenkte eg sku løpe 3 kilometer tel oppvarming før styrketreningsprogrammet...men det slo meg, at Tenk: I sommar skal vi springe 10 kilometer eller over 20 kilometer... KLARE VI DET???

Eg trur at vi klare både alternativ A og B hvis vi bare e flinke tel å motivere hverandre og så langt så syns eg det har gått veldig bra. No har vi lagt et godt grunnlag før litt meir "seriøs" trening fram mot 25. juni - førr då stille vi tel start i Tromsø... Ingen av oss to Spreke Bertene har jo gjort nåkka lignanes før, så vi e selvsagt veldig spent. Eg trur også at prosessen fram mot 25. juni blir både lettare og artigare når vi blogge om det underveis... Kanskje har vi nån som "kjenne seg igjen" i oss og som heie på oss - og då vil vi gjerne heie på dåkker telbake!!! 

No starte altså nedtellinga tel MÅLET - 169 daga igjen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar